Actie E-learning EHBO

Op basisscholen en kinderdagverblijven is het verplicht dat er iemand aanwezig is met een EHBO diploma. Maar, nu ben je zelf thuis met je kindje!

Wie heeft er bij jou thuis een EHBO diploma?

Normaal gesproken is de e-learning gekoppeld aan een praktijkles. In de tijden van het Coronavirus splitsen wij voor jou deze twee onderdelen.

Volg bij ons voor €35,00 een e-learning EHBO van het Rode Kruis en je bent op de hoogte hoe je moet handelen bij de belangrijkste ongevallen die kunnen gebeuren met baby’s en kinderen.

Je kunt de e-learning in je eigen tempo volgen, thuis op je computer of laptop. De e-learning blijft 1 jaar geldig.

Volg je binnen dat jaar bij ons ook het praktijkgedeelte dat hoort bij de e-learning EHBO (e-learning + praktijk) dan krijg je van ons €15,00 korting op de praktijkles.

Je betaalt dan voor de praktijkles geen €85,00 maar €70,00.

Als je de e-learning + praktijkles goed hebt afgerond ontvang je een officieel certificaat van het Rode Kruis. Dit certificaat blijft 2 jaar geldig.

Volg nu alvast een e-learning en voel je zekerder!

Meld je aan via info@stichting-ehak.nl

Omdat zorgverzekeraars preventieve zorg steeds belangrijker vinden, zijn er veel verzekeraars die een EHBO cursus tot wel 100% vergoeden vanuit een zorgverzekering met een aanvullende dekking. De e-learning + praktijkles (let op: je moet dus zowel de e-learning als praktijk volgen) en klassikale trainingen van stichting EHAK zijn gecertificeerde Rode Kruis-trainingen en komen hiervoor ook in aanmerking. Op de website van het Rode Kruis vind je een overzicht van de vergoedingen 2020. Of kijk in je polis naar de vergoedingen voor 'ehbo', 'eerste hulp' en 'preventieve cursussen'.